2023-24 TALDEKO ARGAZKIAK

Iritsi dira desiatutako udako oporrak. 2023-24 ikasturtea polita izan da; momentu ederrak pasa ditugu, ekintza desberdin ugari egin... Haur hezkuntza bost urtekoak Perdillegiko eraikinera joango dira eta Lehen Hezkuntzako seigarren mailakoak berriz, Urolara.

Maisu-maistra guztion partetik zorterik onena opa dizuegu hasiko duzuen etapa berri honetan eta guztiok uda ederra pasa dezazuela. Irailaren 6an ikusiko gara berriro.

Aurtengo taldeko argazkiak ikusi nahi? egin klik HEMEN eta gozatu.

HAZKUNDE FORMAKUNTZA

Ikasturte honetan gure ikasleek balioetan oinarritutako hezkuntza eta teknologia berrien erabilera izeneko tailerra jaso dute Hazkunderen eskutik.. Horregatik, saioetan landutakoa azaltzeko gurasoekin hitzaldia egin da. Horrez gain, gaur egun erabiltzen diren IKT, sare sozialen eta bideojokoen informazioa eman da. Honekin bat eginda, etxean lantzen jarraitu ahal izateko dinamikak eta gurasoentzako jarraibideak eskaini dituzte eta mezu bidez gurasoekin partekatu da.

Eskerrik asko hitzaldira bertaratu zineten guztioi.

BIDEOPODCAST ETA ESAERA ZAHARREN MARRAZKI LEHIAKETAK

Azken hiruhilekoan euskara sustatzeko asmoz, Lehen hezkuntzako ikasleen artean lehiaketa hauek antolatu ditugu.

3. ziklokoek Bideopodcastak grabatu dituzte baliabide digitalak eranbiliz. Partaidetza handia izan da,  izugarrizko lana egin dute, ikasleak oso motibatuta egon dira eta bideoak halakoxeak izan dira. Bejondeizuela danoi!

Saritzat, IrrisarriLand abentura parkera joateko sarrera bana izan dute. Aipamen bereziak ere egon dira, egindako lana eta hizkuntza ahalegina baloratuz.

1.zikloan aldiz, esaera zaharrak landu eta haiei buruzko marrazkiak egin dituzte. Marrazki pila bat jaso dira, banaka zein taldeka. Ikastolako sarreran erakusketa txiki bat antolatu dugu. Artista hutsak dira! Zorionak!

Saritzat, irabazleek, IrrisarriLanderako sarrerak eskuratu dituzte aipamen bereziak izan dituztenek berriz Zutarri guraso elkarteak emandako ikastolako kamisetak.

AZPEITIKO ESKOLA KIROLA

Azpeitiko Eskola Kirolaren egitasmoan egin dituzten aldaketak aurkeztu dituzte jendaurrean

Azpeitiko Eskola Kirolaren webgunea aurkeztu dute. Era berean, datorren ikasturterako izen ematea zabalik dagoela eta nola egin behar den azaldu dute herriko hiru ikastetxeetako zuzendariek eta Azpeitiko Udalak.

Datorren ikasturteari begira, Azpeitiko Eskola Kirolaren egitasmoan berrikuntzak txertatu dituzte. Proiektua osatzeko elkarlanean jardun dute Azpeitiko Ikasberri ikastolak, Azpeitiko Karmelo Etxegarai ikastolak, Iraurgi ikastetxeak eta Azpeitiko Udalak. Egitasmoan egindako aldaketak atzo azaldu zituzten jendaurrean, Azoka Plazako aretoan.

Eskola Kirolaren egitasmoko berrikuntzak azaltzeko hitzaldian Ion Oteiza kirol zinegotziak, Mikel Segurola Eskola Kirolaren koordinatzaileak eta hiru ikastetxeetako zuzendari Mari Azkuek, Mikel Olaizolak eta Aitor Cordobak parte hartu zuten.

Besteak beste, Eskola Kirolaren webgunea aurkeztu zuten. Egitasmoari buruzko informazio guztia eta egin dituzten berrikuntzen berri ere bertan aurki daiteke, baita datorren ikasturterako Eskola Kirolean izena eman ere.

JOLASTOKI BERRIA

Jolastoki eraberritua hemen dugu. Lehengo astean inauguratu genuen eta harrez gero haurrak jolas eta jolas dabiltza. Arratsaldetan ere familien topagune ari da bihurtzen. Guztion jolastokia gozatu dezagun. Hemen dituzue ateratako zenbait ARGAZKI