Sartu

AZPEITIKO IKASTOLA KARMELO ETXEGARAI ETA IRAURGI SASKIBALOIA, BOSTEKOA EMANDA!

Ikasleek ingelesa praktikatzea xede nagusi gisan hartuta, Iraurgi Saskibaloiko hainbat jokalari  Azpeitiko Ikastola Karmelo Etxegarain izan dira aste santu aurretik .

5 eta 6. mailako ikasleekin saio batzuk egin dituzte ISBko jokalariek: aurrenekoan, jokalariek euren ibilbide pertsonala azaldu diete eta ikasleek galderak egin dizkiete; bigarren saioa, berriz, saskibaloiaren bueltan osatu dute jolastokian, kirol horri lotutako hiztegia, arauak eta abarrak hizpide hartuta.

Argazki eta bideoak ikusteko klikatu ondorengo linkean:

Batekoa, bikoa, hirukoa! Eman bostekoa!

One point, two points, three points! Give me five!

EURONET 50/50 - ENERGIAREN IBILBIDEA

Asteburu honetan ospatuko den Planetaren Ordua dela eta, gaur Martxoak 26, Azpeitiko Ikastola Karmelo Etxegarai ikastolako ikasleak herrian zehar ibili dira ekintza desberdinak burutzen.

Horrez gain atzo eko-ordezkariak bildu ziren gai honen inguruan lanketa bat egiteko.

Bi ekintza hauek ikus ditzakezue klik eginez: argazkiak eta bideoa

MENDIZALETASUNA ERRONKA

Herriko lau ikastetxeek eta Lagun Ona Mendi Bazkunak, Azpeitiko Udalaren babesarekin ‘Inguruko tontor eta txokoak’ egitasmoa bultzatuko dute, inguruko tontor eta txokoak gazteenen artean ezagutarazteko. Hilabetero gailur eta txoko desberdinak zehaztuko dira eta erronka osatzen dutenen artean zein parte hartzera animatzen diren mendizale gaztetxoen artean opariak zozkatuko dituzte.

Lagun Onak Mendi Bazkunaren 75. urteurrenaren baitan ,     herriko gazteenen artean mendizaletasun eta aisialdi osasuntsua   bultzatu asmoz sortu da ‘Inguruko tontor eta txokoak’ ekimena.     Helburu desberdinak ditu, baina ekimena bera oso simplea da:   Herriko txoko eta tontor desberdinetara joateko erronkari heldu     eta bertan argazkiak ateratzea.

Mendiz inguratutako herria da Azpeitia, baina inguruko mendi eta   parajeak gero eta gutxiago ezagutzen dituzte herritarrek. Gabezia   horri erantzun eta konfinamenduak haur eta gazteengan     eragindako kalteei aurre egin asmoz sortu da Lagun Onak, herriko   lau ikastetxe eta udalaren arteko elkarlana. Izan ere,   konfinamenduak lehenik, eta eskola kirola egiteko debekuak   ondoren, ikasleen osasunean eragin nabarmena izan duela uste   dute antolatzaileek.

Ekimena, apirilean hasiko da eta urrira arte luzatuko da; Lagun   Onak Mendi Bazkunak botako die erronka hilero herriko gaztetxo   eta familiei. Hilabete bakoitzean hiru edo lau lekutara joanez ingurua ezagutzea izango da erronka. Erronka osatutzat emateko hilero bi edo hiru gailur egin beharko dituzte gaztetxoek, eta bertan ateratako argazkiak Lagun Onakek bere webgunean  (http://lagunonakmb.org/) atondutako txokora igo beharko dituzte. Erronka osatu edo gailurren bat egiten dutenen artean Bertaneko dendetan erabiltzeko 30€ko bonoak zozkatuko dira.

Ikastetxeetan, berriz, hainbat ekintza desberdin antolatuko dira herriko gailur eta txoko horiek ezagutu eta erronka osatzen laguntzeko: irteerak antolatu, kokapena landu, parte hartzea bultzatu….

ANIMATU PARTE HARTZERA!

2. eta 3. ZIKLOKO IKASLEAK FORMATZEN - IKT eta SARE SOZIALAK

Azken aste honetan, Hazkunde Elkarteko Itsaso gurean izan dugu IKT eta Sare Sozialen inguruan kontu-kontari. 2.eta 3. zikloko ikasleak izan dira berekin ordubete eta bi orduko saioak izan dituztenak. Aurreko astean, udalarekin elkarlanean, gurasoentzat antolatu zen  formazioa eta ikasleena osagarria izan da.

Ikasleak gustora aritu dira, beraien egunerokotasunean denbora ugari eskaintzen dioten gaiaz hitz egiten, eta interes berezia duten gaien inguruan informatuz, hausnartuz, egon daitezkeen arriskuez jabetuz …

Formazioaren bidetik, egunerokoa hobetuz, aurrera!

MARTXOAK 8

Gaur, Martxoak 8, Emakumeen Nazioarteko eguna eta Azpeitiko Ikastola Karmelo Etxegarain ere goizean goizetik hasita ekintza desberdinak burutu ditugu.

Autengo leloa "Nork zaintzen du?" izanik, ziklo eta maila desberdinetan hormairudi, kartel, eskulan... desberdinak burutu dira.

GORA EMAKUMEAK! JARRAI DEZAGUN AURRERA!