AZAROAK 25

Gaur, Azaroak 25, Emakumeen kontrako Indarkeriaren Aurkako Nazioarteko Eguna ospatu dugu Ikastolan. Goizean ekintza desberdinak burutu dira geletan. Egin klik irudiaren gainean

EUSKARALDIA 2022

Iritsi da Euskaraldia 2022! Hitzez ekiteko garaia da! Azpeitiko Ikastola Karmelo Etxegarai HLHI-n ere euskaraldiarekin bat egin dugu. Azaroaren 18tik abenduaren 2 arte, biak barne, ikastolan ekintza desberdinak burutuko ditugu euskara ardatz dugula.

Ilusioz ekin diogu, gozatuz jarraituko dugu!  Bi aste hauetan abestiak, dantzak, pertsonai desberdinen lanketa, horma-irudiak... izango ditugu.

Bitartean nahi izanez gero, irudiaren gainean klik eginez herriko ikastetxe desberdinetako ikasleek eginiko dantza ikus dezakezue.

UHAITZA TALDEA, "ARNASETIK" LEHIAKETAKO IRABAZLE

Lehen Hezkuntzako hirugarren zikloko UHAITZA taldea "Arnsasetik" Lehiaketako irabazle izan da beraien kategorian.

Baina zer da "Arnasetik" lehiaketa? UEMAK, Eusko Jaurlaritzak eta Nafarroako Gobernuak bultzatutako Arnasa Gara ekimenaren barruan antolaturiko lehiaketa izan da. Arnasa Gara 2019an abiatu zuten elkarlanean UEMAK, Nafarroako Gobernuak eta Eusko Jaurlaritzak, euskararen arnasgunean hizkuntzaren bizitasunerako duten garrantzia jendarteratzeko.

Lehiaketa honen bidez bi helburu lortu nahi izan dira: arnasguneetako gaztetxoen euskarazko sormena lantzea eta arnasguneetako nerabeei hizkuntza-ohituren inguruan gogoeta eragitea.

Uhaitza tadea Lehen Hezkuntzako 5. eta 6. ikasmailetako ikasleen kategorian izan da irabazle. Ikasleek landu beharreko gaia honakoa zen: etorkizun hurbilean, LHtik DBHra eraman beharreko jauzian, aurkituko dituzten egoera berriak islatzea, formatu librean (bertso, poema, bideo...). Ikastolan, euskara arloan, hirugarren zikloko ikasle guztiekin  egin da lanketa: bertso, marrazki, ipuin eta antzerki bidez. Ez da izan Uhaitzaren lana bakarrik lehiaketara aurkeztu dena, ikastolako beste hiru bideo ere ikusgai egon dira sarean baina azkenean esan bezala, Uhaitza finalera sailkatu zen eta ostiralean, sari banaketa egunean irabazle suertatu.

500 euroko saria lortu dute eta sari hori trukean erabili ahal izango dute Irrisarri Land-eko sarreretan, Durangoko Azokako denda birtualean edota EITB-ko Goazen eta Irabazi arte telesailen merchandising-ean. Saria guztien artean banatuko da.

Hemen duzue BIDEOA ikusgai. Zorionak parte hartzaile guztiei!

TXIMELETA LARRUAREN NAZIOARTEKO EGUNA

Gaur, urriak 25, Tximeleta Larruaren Nazioarteko eguna ospatzen ari gara. Gure arteko ikasle batek gaixotasun hau du eta honen inguruan sensibilizatzeko hainbat jarduera burutu dira.

Ikusi nahi bideoa eta argazki albuna? egin klik! BIDEOA eta ARGAZKIAK

Urriaren 18an, “Sukaldaritza Sortzen” egitasmoaren saioa egin genuen Azpeitian

Azpeitiko Ikastola Karmelo Etxegarai HLHIko, lehen hezkuntzako bigarren zikloko URKIA taldeko ikasleok, bertako produktuak ezagutzeko eta horiekin errezeta bat prestatzeko aukera izan genuen Elikaguneko Xabi Izagirreren, Premietxeberri baserriko Itxaso Agirreren eta Irure Txiki baserriko Joxerra Agirreren eskutik.

Eusko Jaurlaritzak eta Hazi Fundazioak sustatutako “Sukaldaritza Sortzen” egitasmoa dela eta, Azpeitiko Ikastola Karmelo Etxegaraiko URKIA taldeko ikasleok, bertako produktuak ezagutzeko eta horiekin errezeta bat prestatzeko aukera izan genuen. Horretarako, Elikaguneko Xabi Izagirreren, Premietxeberri baserriko Itxaso Agirreren eta Irure Txiki baserriko Joxerra Agirreren laguntza izan genuen. Haiek gidatuta eta azoka eguna zela aprobetxatuta, herriko azokan garaiko produktuak erosi genituen, eta ondoren, sukaldaritza saioa egin genuen, Frontoi Txikian.“Albondigak saltsan” prestatu genituen eta ondoren, tripa bapo beteta, eskolara itzuli ginen.

Ederki pasa genuen goiza!

Hemen duzuen BIDEOTXO bat ikusgai.