Sartu

ANTZERKIAK HAUR HEZKUNTZAKO IKASLEEI

2020-21 ikasturteko azken hiruhilekoan Lehen zikloko ikasleek Euskarako ikasgaian ipuin desberdinak landu dituzte. Lan asko egin dute eta amaiera gisa, lehengo astean Ikastolako txikienei emanaldia eskaintzera etorri ziren.

Horren islada duzue hurrengo bideoa: Antzerkiak Haur Hezkuntzakoei

Hurrengo ikasturtean ere zuen zain izango gara! Etorri berriz ere! Muxuak eta eskerrik asko guztioi.

AGUR 2020-21 IKASTURTEARI!

2020 - 21 ikasturtea amaitu da gure ikasleentzat eta aste guztian zehar eta bereziki gaur, egun berezia izan da guztiontzat. Jolasak, dantzak, musika etab. izan dugu eta zuek ere gurekin ondo pasatzea nahiko genuke. Animatzen bazarete ikusi argazki eta bideoak!

HAUR HEZKUNTZAKO DANTZA JAIALDIA eta ARGAZKIAK

LEHEN HEZKUNTZAKO LEHEN ZIKLOKOEN ASTE BEREZIA

LEHEN HEZKUNTZAKO BIGARREN ZIKLOKOEN ARGAZKIAK

LEHEN HEZKUNTZAKO HIRUGARREN ZIKLOKOEN ARGAZKIAK

Ondo-ondo pasa oporrak eta Irailerarte!

2020-21 TALDEKO ARGAZKIAK

Aurtengo ikasturte berezi honi amaiera emateko taldeko argazkiak atera dira. Iazko ikasturtean etxean ginen eta ez genuen ateratzeko aukerarik izan baina oraingoan gure etxeetako argazki albunetan gordetzeko detaile polita daukagu.

Ikusi nahi? HHko taldeak eta LHko taldeak

UR FESTA IKASTOLAN

Kaixo!

2020-21 ikasturtea amaitzear dugun honetan, ikastolan ekintza bereziak burutzen ari gara. Astelehenean eta asteartean egin duen beroari aurre eginez, Lehen Hezkuntzako 1.zikloan eta Haur Hezkuntzan ur festa egin dugu.

Ikasle eta irakasleek primeran pasa dugu eta horren islada dira ondorengo argazkiak: HH eta LH

KARMELO ETXEGARAI IKASTOLA AURTEN ERE AGENDA 2030 PROIEKTUKO LANETAN.

Orain dela zenbait urte hasitako lanari jarraituz eta ingurumenaren gaineko kontzietziatze prozesuan aurrera eginez, hainbat ekintza burutu da  ikastolan.

Iazko gaiari segida emanez, aurten ere “Kontsumo eta ekoizpen jasangarria” izan da  helburu nagusi, baina honekin batera, Agenda 2030eko beste zenbait helburu ere landu dira: naturaren behaketa, hondakinak, ibai eta erreka inguruen azterketa, baratza, energia

–Euronet 50/50 programaren bitartez-, uraren erabilera... Hau dena mamitzeko hainbat ekintza, irteera, hitzaldi, tailer eta taldelan egin dute bai haur hezkuntza eta bai lehen hezkuntzako ikasleek.

Gurasoen parte hartzea ere sustatu da hitzaldien bidez eta ikastolan bertan nahiz  Ingurugiro Etxean antolatutako ekintza eta tailerretan. Honela, eskola komunitate osoaren inplikazioa lortu nahian ingurumenaren alde.

IKUSI ARGAZKIAK

Agenda 2030eko koordinatzailea