EUSKARALDIA - EUSKARA EGUNA

Azaroaren 18tik abenduaren 2arte Euskaraldia ospatzen egon gara. Ekintza desberdinak burutu dira bai ikastolan, bai herri mailan ere. Gaur eman diogu amaiera Euskararen eguna ospatuz. Euskaraz abestu, dantzatu eta jolasteko parada izan dugu eta horren isla dira argazki guzti hauek: HAUR HEZKUNTZA eta LEHEN HEZKUNTZA.

Haur hezkuntzan gaur dantza emanaldia izan dugu eta hemen mailaka grabaturikoa: BIDEOAK

Euskaraldiak iraun duen bitartean, zenbait ikasle, irakasle eta gurasok Xalbadorren Heriotzean abestiaren grabaketa ere burutu dute. Ikusi nahi? Egin klk irudiaren gainean.

HITZEZ EKITEKO GARAIA DA!

Iñigo Borda eta Iban Izagirre ARTISTAK gurean

Azken aste honetan, Elkarrekin taldearentzat Azpeitiko 3 sortzailek Lan explotazioaren aurka egindako koadroak izan dira erakusgai Perdillegiko eraikinean. Koadroen tamainak, zein edertasunak hainbat elkarrizketa, galdera sortu izan dituzte bertako ikasleen artean.
Galdera guzti horiei erantzun ahal izateko, 3 artistetako bi, Iñigo Borda eta Iban Izagirre ikastolan izan dira artelanen inguruko nondik norakoak azaltzen. 3.zikloko ikasleen galdera sorta zabalari erantzuten nahikoa lan izan dute bi artista azpeitiarrek.
Esanahi eta sakontasun handiko artelanak dira berauek egindakoak, herriko hainbat bizilagunek bizi duten errealitate gordina azaleratu eta lan explotazioa salatzen dutenak.
Honetaz gain, beraien ibilbide pertsonalaren inguruan eta artearen inguruan aritzeko aukera ere izan da saio hauei esker.

Saio hauen helburua, herriko gai sozialen inguruan gogoeta egin, herriko artista ezberdinak ezagutu eta artea gure ikasleengana gerturatzea izan da. Hemen dituzue hainbat ARGAZKI ikusgai.

EUSKARALDIA - IKASLEAK MARGOLARI

Euskaraldian murgildurik egon gara. Euskararen bueltan hainbat ekintza burutzen ari gara, bai ikastolan bai herri mailan ere. Horren islada parke estaliaren ondoko pasabidean margotu duten murala. Argazkiaren gainean klikatuz ikusi gure ikasleek zeinen ederki pasa zuten.

AZAROAK 25

Gaur, Azaroak 25, Emakumeen kontrako Indarkeriaren Aurkako Nazioarteko Eguna ospatu dugu Ikastolan. Goizean ekintza desberdinak burutu dira geletan. Egin klik irudiaren gainean

EUSKARALDIA 2022

Iritsi da Euskaraldia 2022! Hitzez ekiteko garaia da! Azpeitiko Ikastola Karmelo Etxegarai HLHI-n ere euskaraldiarekin bat egin dugu. Azaroaren 18tik abenduaren 2 arte, biak barne, ikastolan ekintza desberdinak burutuko ditugu euskara ardatz dugula.

Ilusioz ekin diogu, gozatuz jarraituko dugu!  Bi aste hauetan abestiak, dantzak, pertsonai desberdinen lanketa, horma-irudiak... izango ditugu.

Bitartean nahi izanez gero, irudiaren gainean klik eginez herriko ikastetxe desberdinetako ikasleek eginiko dantza ikus dezakezue.